Obchodní podmínky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY KOPNI TO TAM

Tyto všeobecné obchodní podmínky (“Podmínky”) společnosti KOPNI TO TAM, se sídlem 28. října 2280/9, Znojmo 66902, IČO 14333007, e-mail kopnitotam@gmail.com, telefonní číslo 776690634, („My” nebo „Prodávající”) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti Vás, jakožto kupujících, a Nás, jakožto prodávajících, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy („Smlouva“) uzavřené prostřednictvím E-shopu na webových stránkách www.kopnitotam.cz.

Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, která naleznete zde https://www.kopnitotam.cz/podminky-ochrany-osobnich-udaju/.

Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.

Jak jistě víte, tak komunikujeme primárně na dálku. Proto i pro naši Smlouvu platí, že jsou použity prostředky komunikace na dálku, které umožňují, abychom se spolu dohodli bez současné fyzické přítomnosti Nás a Vás, a Smlouva je tak uzavřena distančním způsobem v prostředí E-shopu, a to prostřednictvím rozhraní webové stránky („webové rozhraní E-shopu www.kopnitotam.cz“).

Pokud některá část Podmínek odporuje tomu, co jsme si společně schválili v rámci procesu Vašeho nákupu na Našem E-shopu, bude mít tato konkrétní dohoda před Podmínkami přednost.

  • NĚKTERÉ DEFINICE
    • Cena je finanční částka, kterou budete hradit za Zboží;
    • Cena za dopravu je finanční částka, kterou budete hradit za doručení Zboží, a to včetně ceny za jeho zabalení;
    • Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu;
    • DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů;
    • Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Celkovou cenu;
    • Objednávka je Váš závazný návrh na uzavření Smlouvy o koupi Zboží s Námi;
    • Uživatelský účet je účet zřízený na základě Vámi sdělených údajů, jež umožňuje uchování zadaných údajů a uchovávání historie objednaného Zboží a uzavřených Smluv;
    • Vy jste osoba nakupující na Našem E-shopu, právními předpisy označovaná jako kupující;
    • Zboží je vše, co můžete nakoupit na E-shopu.
  • Obecná ustanovení a poučení
    • Koupě Zboží je možná jen přes webové rozhraní E-shopu.
    • Při nákupu Zboží je Vaše povinnost poskytnout Nám všechny informace správně a pravdivě. Informace, které jste Nám poskytli v Objednávce budeme tedy považovat za správné a pravdivé.
  • UZAVŘENÍ SMLOUVY
    • Informace o nakupovaném Zboží (na E-shopu označujete Zboží, o jehož nákup máte zájem, tlačítkem „Přidat do košíku“);
    • Informace o Ceně, Ceně za dopravu, způsobu platby Celkové ceny a požadovaném způsobu doručení Zboží; tyto informace budou zadány v rámci tvorby Objednávky v rámci uživatelského prostředí E-shopu, přičemž informace o Ceně, Ceně za dopravu a Celkové ceně budou uvedeny automaticky na základě Vámi zvolného Zboží, způsobu jeho doručení a platby;
    • Své identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli doručit Zboží, zejména tedy jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu.
    • Smlouvu s Námi je možné uzavřít pouze v českém jazyce.
    • Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím E-shopu, přičemž náklady na použití komunikačních prostředků na dálku hradíte Vy. Tyto náklady se však nijak neliší od základní sazby, kterou hradíte za používání těchto prostředků (tedy zejména za přístup k internetu), žádné další náklady účtované Námi tedy nad rámec Celkové ceny nemusíte očekávat. Odesláním Objednávky souhlasíte s tím, že prostředky komunikace na dálku využíváme.
    • K tomu, abychom mohli Smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na E-shopu vytvořili Objednávku. V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje:
    • V průběhu tvorby Objednávky může až do doby jejího dokončení údaje měnit a kontrolovat. Po provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka „Objednat s povinností platby“ Objednávku dokončíte. Před stiskem tlačítka musíte ale ještě potvrdit Vaše seznámení se a souhlas s těmito Podmínkami, v opačném případě nebude možné Objednávku dokončit. K potvrzení a souhlasu slouží zatrhávací políčko. Po stisku tlačítka „Objednat s povinností platby“ budou všechny vyplněné informace odeslány přímo Nám.
    • Vaši Objednávku Vám v co nejkratší době poté, kdy Nám bude doručena, potvrdíme zprávou odeslanou na Vaši e-mailovou adresu zadanou v Objednávce. Součástí potvrzení bude shrnutí Objednávky a tyto Podmínky formou přílohy e-mailové zprávy. Podmínky ve znění účinném ke dni Objednávky, tj. ve znění přiloženém jako příloha potvrzující e-mailové zprávy, tvoří nedílnou součást Smlouvy. Potvrzením Objednávky dochází k uzavření Smlouvy mezi Námi a Vámi.
    • Mohou nastat i případy, kdy Vám nebudeme moci Objednávku potvrdit. Jedná se zejména o situace, kdy Zboží není dostupné nebo případy, kdy objednáte větší počet kusů Zboží, než kolik je z naší strany umožněno. Informaci o maximálním počtu Zboží Vám však vždy v rámci E-shopu předem poskytneme a neměla by pro Vás být tedy překvapivá. V případě, že nastane jakýkoli důvod, pro který nemůžeme Objednávku potvrdit, budeme Vás kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte.
    • V případě, že v rámci E-shopu nebo v Objednávce bude uvedena zjevně chybná Cena, nejsme povinni Vám Zboží za tuto Cenu dodat ani v případě, kdy jste obdrželi potvrzení Objednávky, a tedy došlo k uzavření Smlouvy. V takové situaci Vás budeme bezodkladně kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření nové Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Nová Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte. Za zjevnou chybu v Ceně se považuje například situace, kdy Cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či přebývá cifra.
    • V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, Vám vzniká závazek k zaplacení Celkové ceny.
    • V případě, že máte zřízen Uživatelský účet, můžete učinit Objednávku jeho prostřednictvím. I v takovém případě máte ale povinnost zkontrolovat správnost, pravdivost a úplnost předvyplněných údajů. Způsob tvorby Objednávky je však totožný, jako v případě kupujícího bez Uživatelského účtu, výhodou však je, že není třeba opakovaně vyplňovat Vaše identifikační údaje.
    • V některých případech umožňujeme na nákup Zboží využít slevu. Pro poskytnutí slevy je třeba, abyste v rámci návrhu Objednávky vyplnili údaje o této slevě do předem určeného pole. Pokud tak učiníte, bude Vám Zboží poskytnuto se slevou.
  • Uživatelský účet
    • Na základě Vaší registrace v rámci E-shopu můžete přistupovat do svého Uživatelského účtu.
    • Při registraci Uživatelského účtu je Vaše povinnost uvést správně a pravdivě všechny zadávané údaje a v případě změny je aktualizovat.
    • Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Ohledně těchto přístupových je Vaší povinností zachovávat mlčenlivost a nikomu tyto údaje neposkytovat. V případě, že dojde k jejich zneužití, neneseme za to žádnou odpovědnost.
    • Uživatelský účet je osobní, a nejste tedy oprávněni umožnit jeho využívání třetím osobám.
    • Váš Uživatelský účet můžeme zrušit, a to zejména v případě, když jej více, než 24 mêsíců nevyužíváte, či v případě, kdy porušíte své povinnosti dle Smlouvy.
    • Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.
  • CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA
    • Bankovním převodem. Informace pro provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení Objednávky. V případě platby bankovním převodem je Celková cena splatná do 2 dni
    • Dobírkou. V takovém případě dojde k platbě při doručení Zboží oproti předání Zboží. V případě platby dobírkou je Celková cena splatná při převzetí Zboží.
    • Hotově při osobním odběru. Hotově lze hradit Zboží v případě převzetí v Naší provozovně. V případě platby hotově při osobním odběru je Celková cena splatná při převzetí Zboží.
    • Cena je vždy uvedena v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a samozřejmě ve Smlouvě. V případě rozporu mezi Cenou uvedenou u Zboží v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky se uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, která bude vždy totožná s cenou ve Smlouvě. V rámci návrhu Objednávky je též uvedena Cena za dopravu, případně podmínky, kdy je doprava zdarma.
    • Celková cena je uvedena včetně DPH včetně veškerých poplatků stanovených zákonem.
    • Platbu Celkové ceny po Vás budeme požadovat po uzavření Smlouvy a před předáním Zboží. Úhradu Celkové ceny můžete provést následujícími způsoby:
    • Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a bude zaslána na Vaši e-mailovou adresu. Faktura bude též fyzicky přiložena ke Zboží a dostupná v Uživatelském úču.
    • Vlastnické právo ke Zboží na Vás přechází až poté, co zaplatíte Celkovou cenu a Zboží převezmete. V případě platby bankovním převodem je Celková cena zaplacena připsáním na Náš účet, v ostatních případech je zaplacena v okamžik provedení platby.
  • DORUČENÍ ZBOŽÍ, PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY NA VĚCI
    • Osobní odběr na Naší provozovně uvedené v seznamu provozoven;
    • Osobní odběr na výdejních místech společnosti Zásilkovna, Uloženka;
    • Doručení prostřednictvím dopravních společností Zásilkovna;
    • mimořádného výpadku výroby Zboží, přičemž Vám vždy sdělíme novou očekávanou dobu dostupnosti nebo informace o tom, že nebude možné Zboží dodat;
    • prodlení s dodáním Zboží od Našeho dodavatele, přičemž Vám vždy sdělíme novou očekávanou dobu dodání.
    • Zboží Vám bude doručeno způsobem dle Vaší volby, přičemž můžete vybírat z následujících možností:
    • Zboží je možné doručit pouze v rámci České republiky.
    • Doba doručení Zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a platby. Předpokládaná doba doručení Zboží Vám bude sdělena v potvrzení Objednávky. Doba uvedená na e-shopu je pouze orientační a může se lišit od skutečné doby dodání. V případě osobního odběru na provozovně Vás vždy o možnosti vyzvednutí Zboží budeme informovat prostřednictvím e-mailu.
    • Po převzetí Zboží od dopravce je Vaše povinnost zkontrolovat neporušenost obalu Zboží a v případě jakýchkoli závad tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci a Nám. V případě, že došlo k závadě na obalu, která svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky, není Vaší povinností Zboží od dopravce převzít.
    • V případě, kdy porušíte svoji povinnost převzít Zboží, s výjimkou případů dle čl. 6.4 Podmínek, nemá to za následek porušení Naší povinnosti Vám Zboží doručit. Zároveň to, že Zboží nepřevezmete, není odstoupení od Smlouvy mezi Námi a Vámi. Nám ale v takovém případě vzniká právo od Smlouvy odstoupit z důvodu Vašeho podstatného porušení Smlouvy. Pokud se rozhodneme odstoupit od Smlouvy, je odstoupení účinné v den, kdy Vám toto odstoupení doručíme. Odstoupení od Smlouvy nemá vliv na nárok na uhrazení Ceny za dopravu, případně na nárok na náhradu škody, pokud vznikla.
    • Pokud je z důvodů vzniklých na Vaší straně Zboží doručováno opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo ve Smlouvě dohodnuto, je Vaší povinností nahradit Nám náklady s tímto opakovaným doručením spojené. Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě a jsou splatné 14 dnů od doručení e-mailu.
    • Nebezpeční škody na Zboží na Vás přechází v okamžiku, kdy ho převezmete. V případě, kdy Zboží nepřevezmete, s výjimkou případů dle čl. 6.4 Podmínek, na Vás nebezpečí škody na Zboží přechází v okamžiku, kdy jste měli možnost ho převzít, ale z důvodů na Vaší straně k převzetí nedošlo. Přechod nebezpečí škody na Zboží pro Vás znamená, že od tohoto okamžiku nesete veškeré důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením či jakýmkoli znehodnocením Zboží.
    • V případě, že Zboží nebylo v E-shopu uvedeno jako skladem a byla uvedena orientační doba dostupnosti Vás budeme vždy informovat v případě: 
  • PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
    • Prodávající odpovídá za to, že zboží při převzetí nemá vady. Za vadu se považuje zejména situace, kdy zboží:
      • nemá sjednané nebo obvyklé vlastnosti;
      • není vhodné k účelům, pro které se zboží tohoto druhu běžně používá;
      • neodpovídá jakosti nebo provedení předlohy či vzorku, pokud byly sjednány;
      • není v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti;
      • nevyhovuje požadavkům právních předpisů nebo je zatíženo právy třetích osob.
    • Práva a povinnosti stran se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku, zejména § 1914–1925, § 2099–2117 a § 2161–2174, a dále zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
    • Kupující je oprávněn vadu oznámit (reklamovat) elektronicky na e-mailovou adresu prodávajícího nebo písemně na jeho kontaktní adresu. K uplatnění reklamace lze využít i formulář, který je přílohou těchto podmínek.
    • Pokud je vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující právo zvolit mezi:
      • dodáním nového zboží bez vad nebo chybějící části,
      • opravou zboží,
      • přiměřenou slevou z ceny,
      • odstoupením od smlouvy.
        Pokud prodávající neodstraní vadu v přiměřené lhůtě nebo ji odmítne odstranit, může kupující uplatnit i jiný z výše uvedených nároků.
    • V případě, že vadné plnění představuje nepodstatné porušení smlouvy, může kupující požadovat:
      • odstranění vady opravou nebo dodáním nového zboží,
      • přiměřenou slevu z ceny.
        Nebude-li vada včas odstraněna, má kupující právo od smlouvy odstoupit.
    • Kupující nemůže odstoupit od smlouvy ani žádat dodání nového zboží, pokud není schopen vrátit zboží ve stavu, v jakém jej převzal. To neplatí, pokud:
      • ke změně došlo v rámci běžné kontroly a zkoušení zboží,
      • ke zhoršení došlo už při používání před objevením vady,
      • zboží nelze vrátit v nezměněném stavu bez zavinění kupujícího,
      • zboží bylo již částečně spotřebováno nebo použito obvyklým způsobem.
    • Prodávající potvrdí přijetí reklamace kupujícímu elektronicky do 3 pracovních dnů a sdělí předpokládanou dobu vyřízení. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů, pokud se strany nedohodnou na delší lhůtě.
    • O výsledku reklamace bude kupující informován e-mailem. Pokud je reklamace oprávněná, má kupující právo na náhradu nutných nákladů spojených s reklamací (např. poštovné). V případě výměny je kupující povinen vrátit původní zboží; náklady na vrácení v tomto případě hradí prodávající.
    • Pokud je kupující podnikatel, musí vady oznámit bez zbytečného odkladu poté, co je zjistil, nejpozději do 3 dnů od převzetí zboží. Spotřebitel může uplatnit práva z vadného plnění u zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí.
    • Práva z vadného plnění se neuplatní v těchto případech:
    • jde o zboží prodávané za nižší cenu pro vadu, kvůli níž byla cena snížena,
    • jde o běžné opotřebení způsobené užíváním,
    • u použitého zboží jde o vadu odpovídající stupni používání či opotřebení při převzetí,
    • vyplývá-li to z povahy zboží.
  • ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
    • Možnost odstoupení pro spotřebitele
      Jste-li spotřebitel, máte podle § 1829 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů ode dne převzetí zboží. Pokud byla smlouva uzavřena na více kusů nebo částí, počítá se lhůta od převzetí poslední dodávky. U pravidelných opakovaných dodávek začíná lhůta běžet od převzetí první zásilky.
    • Jak odstoupit
      Odstoupit můžete jakýmkoliv prokazatelným způsobem (např. e-mailem nebo dopisem na naše kontaktní údaje). Pro usnadnění lze využít také vzorový formulář, který tvoří přílohu těchto podmínek.
    • Výjimky, kdy odstoupení není možné
      Podle § 1837 občanského zákoníku nemůžete odstoupit od smlouvy zejména v těchto případech:
    • pokud bylo zboží vyrobeno nebo upraveno podle Vašich přání,
    • pokud jde o zboží, které se rychle kazí nebo má omezenou trvanlivost,
    • pokud jde o zboží v uzavřeném obalu, které bylo po doručení otevřeno a z hygienických důvodů jej není možné vrátit (to platí např. pro potraviny, byliny či kratom),
    • pokud jde o digitální obsah dodaný on-line s Vaším předchozím souhlasem,
    • pokud se jedná o další případy výslovně uvedené v občanském zákoníku.
    • Vrácení zboží a náklady
      Pokud od smlouvy odstoupíte, je Vaší povinností zaslat nám zboží zpět nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Náklady na navrácení zboží nesete Vy. My Vám naopak vrátíme cenu zboží a odpovídající částku za dopravu, maximálně však ve výši nejlevnějšího způsobu doručení, který jsme nabízeli. V případě odstoupení z důvodu, že jsme porušili smlouvu, hradíme náklady na vrácení zboží my.
  • Vrácení peněz
    • Platbu vrátíme nejpozději do 14 dnů od odstoupení, a to na účet, z něhož byla provedena úhrada, případně na jiný účet, který nám sdělíte. Peníze ale nevracíme dříve, než obdržíme vrácené zboží, nebo než prokážete, že jste jej odeslali zpět. Prosíme, abyste zboží vraceli čisté, pokud možno v původním obalu.
    • Snížení hodnoty zboží
      Pokud se hodnota zboží sníží v důsledku nakládání nad rámec běžného vyzkoušení (tj. jinak, než by bylo možné v kamenné prodejně), odpovídáte nám za vzniklou škodu. Jsme oprávněni tuto částku jednostranně započíst proti částce, kterou Vám vracíme.
    • Odstoupení ze strany prodávajícího
      Máme právo odstoupit od smlouvy ještě před doručením zboží, pokud se ukáže, že jej z objektivních důvodů není možné dodat (např. problémy u dodavatelů nebo právní překážky). Pokud jste při objednávce uvedli nesprávné nebo zavádějící údaje, máme rovněž právo od smlouvy odstoupit. V případě, že nakupujete jako podnikatel, můžeme od smlouvy odstoupit i bez udání důvodu.
    • ŘEŠENÍ SPORŮ SE SPOTŘEBITELI
    • Kodexy chování
      Prodávající není vázán žádným zvláštním kodexem chování ve smyslu § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
    • Podávání stížností
      Případné stížnosti nebo podněty můžete zaslat elektronicky na naši e-mailovou adresu uvedenou v kontaktech. O vyřízení Vás budeme informovat stejným způsobem, tedy prostřednictvím e-mailu.
    • Mimosoudní řešení sporů
      K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z uzavřené smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce (ČOI), se sídlem třída Kapitána Jaroše 1924/5 602 00 Brno, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://www.coi.cz.
      Platformu pro on-line řešení sporů, která je dostupná na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr, lze využít k řešení sporů mezi spotřebiteli a prodávajícími při nákupech přes internet.
    • Evropské spotřebitelské centrum
      Kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 je Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: https://www.evropskyspotrebitel.cz.
  • Závěrečná ustanovení
    • Pokud Náš a Váš právní vztah obsahuje mezinárodní prvek (tedy například budeme zasílat zboží mimo území České republiky), bude se vztah vždy řídit právem České republiky. Pokud jste však spotřebitelé, nejsou tímto ujednáním dotčena Vaše práva plynoucí z právních předpisů.
    • Veškerou písemnou korespondenci si s Vámi budeme doručovat elektronickou poštou. Naše e-mailová adresa je uvedena u Našich identifikačních údajů. My budeme doručovat korespondenci na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě, v Uživatelském účtu nebo přes kterou jste nás kontaktovali.
    • Smlouvu je možné měnit pouze na základě naší písemné dohody. My jsme však oprávněni změnit a doplnit tyto Podmínky, tato změna se však nedotkne již uzavřených Smluv, ale pouze Smluv, které budou uzavřeny po účinnosti této změny. O změně Vás však budeme informovat pouze v případě, že máte vytvořený Uživatelský účet (abyste tuto informaci měli v případě, že budete objednávat nové Zboží, změna však nezakládá právo výpovědi, jelikož nemáme uzavřenou Smlouvu, kterou by bylo možné vypovědět), nebo Vám na základě Smlouvy máme dodávat Zboží pravidelně a opakovaně. Informace o změně Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu nejméně 14 dní před účinností této změny. Pokud od Vás do 14 dnů od zaslání informace o změně neobdržíme výpověď uzavřené Smlouvy na pravidelné a opakované dodávky Zboží, stávají se nové podmínky součástí naší Smlouvy a uplatní se na další dodávku Zboží následující po účinnosti změny. Výpovědní doba v případě, že výpověď podáte, činí 2 měsíce.
    • V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, máme My i Vy právo od Smlouvy odstoupit.
    • Přílohou Podmínek je vzorový formulář pro reklamaci a vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy.
    • Smlouva včetně Podmínek je archivována v elektronické podobě u Nás, ale není Vám přístupná. Vždy však tyto Podmínky a potvrzení Objednávky se shrnutím Objednávky obdržíte e-mailem a budete tedy mít vždy přístup ke Smlouvě i bez Naší součinnosti. Doporučujeme vždy potvrzení Objednávky a Podmínky uložit.
    • Tyto Podmínky nabývají účinnosti dne 9.9.2025 v Brnê.

 

Příloha č. 1 - Formulář pro reklamaci

Adresát: Vojtěch Jirotka

28. října 2280/9, Znojmo 66902

IČO 14333007

 

Uplatnění reklamace

Datum uzavření Smlouvy:

 

Jméno a příjmení:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Zboží, které je reklamováno:

 

Popis vad Zboží:

 

Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace:

 

Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace požaduji, spolu s uvedením mých kontaktních údajů pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.

 

Datum:

Podpis:

Příloha č. 2 - Formulář pro odstoupení od Smlouvy

Adresát: Vojtěch Jirotka

28. října 2280/9, Znojmo 66902

IČO 14333007

 

Tímto prohlašuji, že odstupuji od Smlouvy:

Datum uzavření Smlouvy:

 

Jméno a příjmení:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Specifikace Zboží, kterého se Smlouva týká:

 

Způsob pro navrácení obdržených finančních prostředků, případně uvedení čísla bankovního účtu:

 

 

Je-li kupující spotřebitelem má právo v případě, že objednal zboží prostřednictvím e-shopu společnosti KOPNI TO TAM („Společnost“) nebo jiného prostředku komunikace na dálku, mimo případy uvedené v § 1837 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů odstoupit od již uzavřené kupní smlouvy do 14 dnů ode dne uzavření smlouvy, resp. pokud se jedná o koupi zboží, pak do čtrnácti dnů od jeho převzetí. V případě smlouvy, jejímž předmětem je několik kusů zboží nebo dodání několika částí zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání posledního kusu nebo části zboží, a v případě smlouvy, na základě které má být zboží dodáváno pravidelně a opakovaně, ode dne dodání první dodávky.

Toto odstoupení oznámí kupující Společnosti písemně na adresu provozovny Společnosti nebo elektronicky na e-mail uvedený na vzorovém formuláři.

Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, zašle nebo předá Společnosti bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, zboží, které od ní obdržel.

Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, vrátí mu Společnost bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, všechny peněžní prostředky (kupní cenu dodaného zboží) včetně nákladů na dodání, které od něho na základě kupní smlouvy přijala, stejným způsobem. Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který Společnost nabízí, vrátí Společnost kupujícímu náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Společnost není povinna vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než zboží obdrží zpět nebo než kupující prokáže, že zboží Společnosti odeslal.

 

Datum:

Podpis:

Prodáváme produkty pouze osobám starším 18 let.
Je vám již 18 let?